  • Data: 2006-01-05 13:18:12
    Temat: Re: Samochód - ewidencja - VAT.
    Od: "MarkS" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.
    > W KPiR robisz na koniec miesiaca "jeden" wpis dotyczacy wydatkow na sam.
    > Wartosc wpisu wynika z ewidencji przebiegu i zestawienia wydatkow
    > samochodowych. Faktury zakupowe wpisujesz do Ewidencji zakupow VAT.

    Źle się chyba zrozumieliśmy :) , chodziło mi o to że faktury
    zakupowe/naprawcze związane z samochodem wpisuję:
    - w kwotach netto do ewidencji przebiegu.
    - jako normalne faktury do ewidencji zakupów.
    Na koniec miesiąca generuję DW z ewidencji przebiegu do KPIR, czyli
    ostatecznie na koniec miesiąca w KPIR mam faktury wpisane do ewidencji
    zakupów + DW z ewidencji przebiegu.
    Czy coś namieszałem ?

    Pozdr
    MarkS