  • Data: 2006-01-05 13:38:46
    Temat: Re: Samochód - ewidencja - VAT.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):
    > Nie.
    > W KPiR robisz na koniec miesiaca "jeden" wpis dotyczacy wydatkow na sam.

    Jest to pogląd wielce dyskusyjny. W rozporządzeniu jest napisane, że
    koszty dotyczące auta wpisuje się na podstawie miesięcznego zestawienia
    wydatków. Można to interpretować na dwa sposoby, ale chyba skłaniałbym
    się do wpisywania wszystkich faktur z osobna, oczywiście posiadając do
    każdego miesiąca osobne zestawienie tych wydatków, spisane na kartce.

    Ja co prawda wpisuję jedną pozycję - zestawienie, ale już np. moj tata
    księguje każdą fakturkę z osobna (pisząc zestawienie ad acta, oczywiście!).
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl