  • Data: 2002-12-20 13:18:10
    Temat: Re: SWW czy PKWiU od nowego roku
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darianj" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki,
    > dokładnie chodzi mi o to co ma być podawane na F-rach (SWW czy PKWiU)
    przy
    > sprzedaży towarów z obniżoną stawką VAT (np. 7%).

    O, już lepiej :-). Zgodnie z nowelizacją Ustawy o VAT (która jeszcze nie
    pzreszła całej ścieżki legislacyjnej, ale wszystko wskazuje na to, że
    będzie obowiązywać) na fakturze powinno znaleźć się numer PKWiU. Tekst
    [projektu ustawy:
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/848_u.htm

    Pozdrawiam,
    BaLab