eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSTRATY Z GIEŁDY - czy można odliczyć od podstawy opodatkowania ? › Re: STRATY Z GIEŁDY - czy można odliczyć od podstawy opodatkowania ?
  • Data: 2006-09-28 10:18:24
    Temat: Re: STRATY Z GIEŁDY - czy można odliczyć od podstawy opodatkowania ?
    Od: "Max" <M...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał

    > Nie, po prostu sprecyzować pytanie...

    Proszę bardzo :)

    Ekstremalny przykład - w tym roku mój dochód wyniósł 50 000 pln. , całość
    zainwestowałem w giełdę
    i ze względu na złą koniunkturę całość straciłem . Czy straty poniesione na
    giełdzie mogę odjąć od
    podstawy opodatkowania - czyli : zarobiłem 50 k , straciłem 50 k - podatek w
    " 0 " !
    I na koniec jeszcze pytanie z gatunku S-F ! Czy w związku z utratą całej
    zarobionej sumy można ubiegać
    się o umorzenie podatku - bo i niby skąd na niego wziąść ? :) ( o ile
    strata jednak nie jest uwzględniana )

    Pozdrawiam życzliwych .