    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: 3 Nov 2007 21:06:38 +0100

    >  Tak, każdą w innym zestawie osobowym.
    >  Dodatkowo jest to metoda na zwiększenie "limitów VAT" do zwolnienia.
    >  Z zastrzeżeniem że pewnie US doszuka się "podmiotów powiązanych", ale to
    > już szczegół!

    Tak tak...limity VAT sa dla mnie istotne... trzeba sie zaznajomic z tymze ;)

    >  Wskaż podstawę prawną ;)
    >  Albo lepiej przeczytaj w końcu definicje z ustawy VAT? hm... szybciej
    > będzie ;)
    >  Masz pod nos:
    > +++
    > Art. 15
    > 1. Podatnikami sš osoby prawne, jednostki organizacyjne
    >  niemajšce osobowoœci prawnej
    >  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >  oraz osoby fizyczne, wykonujšce samodzielnie
    > działalnoœć gospodarczš, o której mowa w ust. 2, bez względu na cel
    > lub rezultat takiej działalnoœci.
    > ---

    no to zle interpretowalem (choc fakt, kontext byl inny) nikogo innego jak Twoje
    slowa ;) aczkolwiek to z rok czy dwa temu bylo ??

    a co wtedy sie dzieje z ZUSem ?? tez od drugiej s.c. np. trzeba placic ??

    > "nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności"!
    >  Po prawdzie w ramach "odpowiedzialności na newsach" co najwyżej możemy na
    > pręga Ci posta sforwardować, ale zawsze ;)

    E tam...wolalbym do szkla kontaktowego ;)

    Efreet