    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: 3 Nov 2007 20:47:27 +0100

    > Dnia 24 Oct 2007 22:11:39 +0200, Efreet napisał(a):
    > [...]
    > taa... pewnie wyjdzie na zero ;p

    W najgorszym wypadku ;) Moge tylko zyskac - wiec zaryzykuje !! :)

    > Żeby niby Ci czytać przepisy? ;> ee...

    Ho ho ho...a przed czy po ?? :)
    Bo widzisz...oprocz przepisow, jest jeszcze cos na tym swiecie...
    "There's more to life than this !!" :))
    No bo tak..kiedy mezczyzna..i kobieta.. razem (zwlaszcza
    w windzie)..erhmm...jakby Ci to wytlumaczyc...
    pokaze Ci kiedys ;)

    > Zresztą warunek nie do pokonania, bo musiałbyś zmienić mi płeć ;p
    > Już tommy zwrócił Ci uwagę - gdybym miała się z Tobą "ożenić" byłbyś moją
    > żoną..
    > [...]

    A ze to niby jak ??
    Jeszcze obraczki nie ma, a juz sie szarogesi !!
    Myslisz, ze caly swiat sie kreci wokol Ciebie ??
    (vide http://www.listy-dyskusyjne.rnw.pl/pl_soc_prawo,4307
    24.html
    - to tak na poprawienie samooceny i wzrort ego ??)
    Otoz mylisz sie !! Moze to ja ?! Moze to JA sobie chce
    zmienic plec ?? He ?? Nie wpadlas na to !! :P

    > No masz, a ja Ci tu ze swoją prawdą się wciskam...
    > To może Gotfryd się z Tobą ożeni? On przynajmniej z definicji, żenić się
    > może! :)

    Tak ?? A ta definicja to gdzie ?? Znowu mi jakims artykulem
    czy kodeksem, tak ??

    > Sądzę, że niektórzy z urzędników czytują przepisy ;)

    I co ?? Ze niby w tych przepisach jest, ze samochod tak se
    naraz w kup wliczysz ?? Ehhe..
    poza tym, jak sama zauwazylas - niektorzy ;)

    > To JEST DG! ;p

    > Spółki nie żony - można "mieć" więcej.

    A zon to nie mozna ?? Jak z bombardowaniem szpitali
    - mozna, ale nie wolno. (choc troche na poludnie
    i wschod to do 4rech wolno)

    > czytaj? ;>
    > [...]

    Meczy mnie to strasznie ;>

    > No faktycznie <rotfl>  :))
    > Przepraszam, ale mnie rozbawiłeś! :))

    A za co przepraszasz ??
    Ciesze sie, ze choc do tego moglem sie przyczynic ;)
    Nie bez powodu mowia o mnie, ze mam poczucie humoru ;)

    > SC może być podatnikiem VAT, Ty sam nie musisz, albo odwrotnie.
    > Osobowość prawną mają spółki prawa handkowego, chcesz się w to bawić? ;>
    > No to poczytaj Kodeks Spółek Handlowych!

    A ta wciaz z tym czytaniem...
    A moze zadzwonie do Ciebie (mam sporo darmowych minut ;P) i Ty mi
    poczytasz ?? :)

    > Faktycznie poszukaj żony w jakimś biurze doradztwa podatkowego np. ;)
    > [...]

    A na pspp nie moge ?? :P

    > To przyjedź na Śląsk - Górny, umówię Cię w US :)

    Ło..bywam na Dolnym...co nie znaczy, ze jesli spelniasz warunki opisane
    powyzej, to mozesz smialo w podlaskie ;>

    sciskam,
    Efreet