eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRyczałt od przychodów ewidencjonowanych rozliczany przez jednego z małżonków. Problem? › Re: Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych rozliczany przez jednego z małżonków. Problem?
  • Data: 2006-10-20 06:44:19
    Temat: Re: Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych rozliczany przez jednego z małżonków. Problem?
    Od: piotrek <p...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrek wrote:

    > Ratunku! :-)

    Najwyraźniej dane mi jest korespondować w tym wątku jedynie z samym sobą ;-)

    Ale podzielę się jeszcze ostatnim spostrzeżeniem i znikam ...

    Otóż właśnie jestem po telefonach do tych samych instytucji co wczoraj
    (dwa urzędy skarbowe w Warszawie i ogólnopolska informacja podatkowa) i
    opinie osób z którymi dzisiaj rozmawiałem są zgoła przeciwne do opinii
    wyrażanych wczoraj.

    Ja rozumiem, że prawo podatkowe nie jest proste, ale dla odmiany moje
    pytanie dla urzędnika - zwłaszcza pracującego w US - powinno być trywialne.

    Niestety nie jest :-(

    No to jak dla mnie EOT (ale będę zerkał czy ktoś nie chciałby jeszcze
    dopisać czegoś merytorycznego w mojej sprawie).

    Pozdrawiam

    P.