  • Data: 2009-02-26 14:31:27
    Temat: Re: Ryczalt + kasa fiskalna - ewidencja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2009, MarkX wrote:

    >> Na pewno wykaz środków trwałych.
    >
    > A jak takich nie ma?

    IMO tak jak z ewidencją ST (u prowadzących KPiR) - ma być.
    Moze byc pusta.
    Nie pamiętam czy na ryczałcie wyposażenie też podlega ewidencji

    > To sie jakos kupuje?

    Ja kupiłem druk (jak wprowadzali), w kiosku który sprzedaje takie
    rzeczy jak ewidencje (często siedzą w skarbówce albo tuż obok).
    Sądzę ze można sporządzić samemu - ale trzeba by poszukać podstawy
    prawnej, aby móc określić wzór (jaki rubryki itede)

    pzdr, Gotfryd