eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRyczałt ewidencjonowany - jakie dane do obliczeń - z przelewu czy wysyłane do ZUS ? › Re: Ryczałt ewidencjonowany - jakie dane do obliczeń - z przelewu czy wysyłane do ZUS ?
  • Data: 2007-10-02 11:21:56
    Temat: Re: Ryczałt ewidencjonowany - jakie dane do obliczeń - z przelewu czy wysyłane do ZUS ?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-10-2007 o 13:01:07 Grzes <p...@o...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:Pine.WNT.4.64.0710021237280.3640@a64wrk...

    > Jeszcze raz dzi?kuj? za pomoc i wskazówki.
    > A ksi?gowa to nie powiem......

    To ja się podłącze - jak znaleźć dobrą księgowość/doradztwo podatkowe
    które nie tylko umie księgować ale też i czytać ustawy i szukać odpowiedzi
    i pisać wnioski
    o wiążącą - słowem kompleksowa obsługa bez większego stresa że narobią
    bigosu?
    Oczywiście nie chodzi mi żeby było tanio, tylko żeby było dobrze.
    Tyle że po uprzednich doświadczeniach już nie mam ochoty ryzykowac, z
    drugiej strony
    zarobię z nawiązką na te usługi, w czasie który poświęcam na papiery,
    interpretacje czy wizyty w US.