eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozpoczecie zatrudnienia na etat przy prowadzonej DG z podatkiem liniowym › Re: Rozpoczecie zatrudnienia na etat przy prowadzonej DG z podatkiem liniowym
  • Data: 2008-11-19 19:14:09
    Temat: Re: Rozpoczecie zatrudnienia na etat przy prowadzonej DG z podatkiem liniowym
    Od: jac <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 08:07, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:19:28 -0800, jac napisa (a):

    > Tak.

    > Tak

    > Nie

    > Te oba dochody liczysz ca kowicie odzielnie. Na koniec roku te wypelniasz
    > dwa rozne PIT-y

    Nowy pracodawca dal mi PIT-2 do wypelnienia. Jest tam nastepujace
    stwierdzenie:
    "[..]4) nie osiągam dochodów, od których jestem obowiązany opłacać w
    ciagu roku podatkowego zaliczki na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy,
    tj. dochodow:
    a) z dzialalnosci gospodarczej, o ktorej mowa w art.14 ustawy,[...]"

    Rozumiem to tak, ze jesli nadal prowadze dzialalnosc gospodarcza, to
    nie moge okreslic nowej firmy jako platnika, ktory rozlicza mnie w
    ciagu roku z fiskusem. Czy mam racje? Jak wtedy odprowadzac zaliczki z
    tytulu dochodu z umowy o prace? Samodzielnie?