eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozpoczecie dzialanosci - wyposarzenie nabyte wczesniej › Re: Rozpoczecie dzialanosci - wyposarzenie nabyte wczesniej
    From: "Michal Grochala" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozpoczecie dzialanosci - wyposarzenie nabyte wczesniej
    Date: Wed, 29 Jan 2003 13:39:16 +0100

    news:Pine.WNT.4.50.0301291249260.-39594961-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > IMHO zależy czy kupiłeś *telefon* czy *usługę* której był częścią.
    > Jeśli telefon to nie widzę problemu - do ŚT go !
    > Jeśli usługę - to to nie jest KUP i trudno. Również rozliczenia
    > KUP z użytkowania wyłącznie na podstawie listy rozmów...

    Dzieki za odpowiedz.

    Natomiast co do ostatniej kwestii. Kupilem tylko telefon (komorkowy) -
    poniewaz wciagam go na DG
    to mam prawo twierdzic ze bedzie on wykorzystywany wylacznie do celow
    sluzbowych, tym bardziej ze mam w domu drugi telefon stacjonarny, ktorym
    bede wykonywal rozmowy prywatne.
    Kupujac teraz karty prepaid to tego telefonu (na firme - juz po rozpoczeciu
    dzialalnosci), rozumiem ze nie musze prowadzic listy rozmow - bo jak
    wspomnialem wyzej - do celow prywatnych mam telefon stacjonarny.
    Czy dobrze rozumuje, czy tez lista rozmow dalej mnie obowiazuje (co przy
    telefonach na karte jest raczej nie do zrobienia)?

    M.G.