  • Data: 2004-04-29 03:53:46
    Temat: Re: Rozliczenie roczne-pilne pytanie
    Od: "andrzej" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy wiekszych kłopotów nie będzie jak urząd zapyta z czego żyłem?
    Żona mnie nie utrzymuje.Jeśc trzeba (przynajmniej to) .
    Szczerze wyglada to tak .Prowadze DG na książce.Z roznych powodów(także
    zdrowotnych) to wzystko zaczeło padacRaz w miesiacu wystawialem fakture za
    faktycznie wykonana prace i byla ona zgodna z tym co otrzymywalem.Ale....przez
    ostatnie poł roku nie wysylalem do US zadnych dekl.Bo tak szie po prostu
    stalo.Miałem wszystko gdzies!Teraz mam zamiar to ująć w dekl.Czy PIT 36 i
    zał.B ? jak co roku czy unne formy dekl z pismem wujaśniającym do US.

    dzięki -andrzej