  • Data: 2005-08-22 13:54:38
    Temat: Re: Rozliczenie korekty - kilka prostych pytan
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz wrote:

    > Zwykła KPiR, nie wiem co znaczy memoriałowo czy kasowo (jeśli można
    > przy okazji prosić o wyjaśnienię, to bardzo proszę), kasy fiskalnej
    > nie mam, to nie jest jakaś duża DG, raczej parę faktur na rok.

    Jeśli nie wiesz czy prowadzisz KPiR memoriałowo czy kasowo to znaczy
    przede wszystkim, że masz dużo poważniejsze problemy niż jedna korekta.
    Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Dowiesz się po pierwszej kontroli.
    Ogólnie i w uproszczeniu:
    kasowo - koszty liczysz w miesiącu faktycznej zapłaty
    memoriałowo - koszty liczysz w "miesiącu, którego dotyczą"