  • Data: 2004-02-20 21:53:25
    Temat: Re: Renament likwidacyjny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2004, futrzak wrote:

    >+ Witam
    >+ Prowadzilem DG, teraz likwiduje ja. Ile mam zabulic US za to co posiadam?

    Jasne. A my wiemy czy rozliczałeś KPiR czy ryczałt.... ;)

    Przy KPiR jakbyś tak mógł to spróbuj najpierw przeszukać
    groups.google.pl -> zaawansowane niniejszą grupę i hasło "remanent
    początkowy" (z odmianą, czyli "remanentu początkowego" jako
    osobne pytanie bo google nie rozróżnia :[)
    No i zajrzyj do:
    - ustawy stosownej do sposobu rozliczania
    - rozporządzenia do tek ustawy
    ...po czym ponownie zaatakuj czy dobrze myślisz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)