    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remament początkowy KPiR
    Date: Tue, 29 Nov 2005 14:21:38 +0100

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ale zauważ że to wyłącznie kwestia SKALI.
    > A skala w przepisach nie jest wyróżnikiem DG (nigdzie nie ma przepisu
    > że "do 500 zł miesięcznie to nie DG"), jest nim CEL.
    > No to pytam: *po co* ów znajomy grupowicza produkował towar ?
    > I czy są podstawy do uznania że to nie był cel *gospodarczy* ?
    Mocno skracajac - zgadzam sie ze jest to kwestia celu produkowania
    'czegos'. Ale to produkujacy wyznacza ten cel, ew tylko kwesja sporna
    zeby udalo sie US to obalic. Ale niewiem jak by ktos mial mi udowodnic
    ze zmontowalem sobie np 10 karmnikow dla ptakow zeby biznes na tym
    zrobic, a nie dlatego - ze chcialem sobie w ogrodku postawic, bo lubie.
    Niewiem co autor watku wyprodukowal - jesli to tankowce albo 100
    komputerow - to faktycznie moze byc ciezko bronic "robilem dla siebie".

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173