  • Data: 2005-11-29 11:55:46
    Temat: Re: Remament początkowy KPiR
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > A pytasz grupowiczów IMO mniej więcej tak: "podatnik przed
    > załatwieniem tego co trzeba dokonał nielegalnej produkcji.
    zupelnie nieprawniczo - ale od kiedy istnieje cos takiego jak
    'nielegalna produkcja' ?
    Czy babcia kupujac wloczke i robiac skarpetki - popelnia wg ciebie
    wykroczenie/przestepstwo "nielegalnej produkcji' ? a jak sie okaze ze
    wnuczkom nie pasuje kolor skarpetek a jest pelno chetnych na zakup ich -
    wiec babcia zaklada DG i chce produkowac takie skarpetki i sprzedawac -
    to nie moze wciagnac na stan i sprzedac tych wczesniej wyprodukowanych ?
    Bo wtedy okazaloby sie ze prowadzila niezgloszona DG (na rzecz wnuczat)?

    Czy programista piszacy sobie dla zabawy jakis programik - a pozniej
    zakladajacy DG bo okazuje sie ze programik sie ludziom podoba i chca go
    kupic - nie moze wciagnac swojego wczesniej "wyprodukowanego" programu
    jako "wartosci niematerialnej" czy jaktam sie zwa prawa do dziela itp?

    Wg mnie - jego dzialalnosc polega na _produkcji i sprzedazy_ tego co
    wyprodukowal. Bez sensu dzialalnosc ktora polega na samej produkcji -
    lazienke ma tym co zrobi wytapetowac czy co? Trzeba to jakos zbyc, w
    momencie zbycia wystawia fakture, placi podatki itp - to mi sie kojarzy
    z "dzialalnoscia gospodarcza". W koncu byle Iksinski fv wystawic nie
    moze bez DG, a kupic jakis material i zrobic z niego cos - zawsze moze.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173