  • Data: 2007-05-25 23:39:33
    Temat: Re: Rejestracja VAT-EU i validacja numeru w necie
    Od: "b." <w...@g...com.i.tu.tez> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-05-2007 o 08:41:29 Buster <r...@w...p.lodz.pl> napisał(a):

    > Dzięki za informację. Aczkolwiek nieco długo. Ehhh.

    ja mialem szybciej. sprawdzalem codziennie na
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/en/vieshom
    e.htm i w pewnym dniu
    pojawiłmi sie komunikat "Yes, valid VAT number".

    tydzien pozniej dostalem pismo ze skarbówki potwierdzające nadanie NIP UE

    ps do wątkotwórcy: walidacja a nie validacja : )

    b.

    --
    Foto Design zaprasza!
    www.bukowski.w8w.pl