    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Date: Wed, 18 Apr 2007 16:33:13 +0200

    wiadomości news:

    > Zrzeszonych.

    Nie rozumiem.
    Gdzie to napisałem że nie chcę zrzeszonych?

    > Bo chcesz mieć bata który działa TYLKO na niezrzeszonych.

    Aaaa, o to chodzi.
    Na zrzeszonych powinien być inny bat - wywalenie ze zrzeszenia jakby co.

    > Ja się pytam jak to robisz, że takich gości wybierasz?

    Nie wiem jakich wybieram.
    Nie pytam sprzedawcy w sklepie jakie uprawnienia ma gość, który wypiekał
    chleb.

    > Tak się składa, że chleb kupuję od jakiegoś fachowca z sąsiedniej
    > dzielnicy - i zaiste mam gdzieś czy on ma papierek czy nie (kasę
    > fiskalną ma, jeśli o to chodzi).
    > Raczej mnie martwi że chce zamknąć sklepik :>

    Miałem ten sam problem.
    Tyle że raczej gość był ze starych czasów, bo dobre bułki piekł, więc umiał
    to robić.

    > A Ty, jak sądzę, masz pełne przekonanie iż uszczęśliwienie każdego
    > PRZYMUSEM dostania "papieru z cechu" wpłynie na coś pozytywnie.
    > Powiem krótko: "nie sądzę".

    A ja powiem: może nie wszystkich.
    Ale dużą część coś nauczy.

    > Jak wyżej - jeśli nie widzisz że musi to doprowadzić do stanu podobnego
    > jak jest z prawnikami, to Cię nie przkonam.

    Z tą różnicą że prawnikiem można W KAŻDYM przypadku zostać po studiach
    prawniczych.
    Ja osobiście nie jestem od pilnowania czy tak się dzieje, od tego powinny
    być inne instytucje.
    Analogicznie wystarczyłoby żeby taki piekarz dostał papier że umie piec
    chleb, czy zrobi to na praktykach w zawodówce, czy później - jego sprawa.
    Byle bez papiera chleba nie piekł.

    > ???
    > JEŚLI ten "papier" jest (a Twoim zdaniem MA BYĆ!) coś wart, to
    > TWOIM ZDANIEM musi mieć to sens. Albo nie widzę sensu w tym zdaniu :)

    Sensu brak w pytaniu a nie w papierze.
    Gdyby jeszcze co któryś chociaż taki papier miał.