  • Data: 2003-04-23 12:42:28
    Temat: Re: Re: ulga remontowa
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Apr 2003 14:32:45 +0200, Wilhelmina <o...@p...fm> wrote:

    >Zrobilam dokladnie jak powiedzieliscie i pani mnie odeslala (niestety nie mnie tylko
    >maja ciocie dla ktorej robilam pita, wiec ona o szczegolach nie rozmawiala) i pit
    >zostal pokreslony, czy wiec mam przepisac go dokladnie tak samo i wyslac z nim
    >ciocie? A co z pania ksiegowa, ktora w ciemno odlicza wszystkim w takiej sytuacji
    >sume wydatkow w latach 2000-2002?

    Ano tak to jest w tym kraju - za obowiązkowe uszczęśliwienie petenta
    płaci on sam.
    Panienki zadaniem nie jest odprawianie pacjenta z kwitkiem czy
    kreślenie na zeznaniu ale przyjmowanie zeznania i to powinna zrobić.
    Cóż prędzej czy później jednak zeznanie trafi do kolejnej panny, która
    będzie kreślić, wzywać, przesłuchiwać...ja bym takiej pannie łagodnie
    wykazał, że się trochę myli, ale ciocia może sobie faktycznie nie dać
    rady. Co masz zrobić, nie wiem. Gdyby mi to nie pachniało składaniem
    fałszywego zeznania to bym proponował wpisać na odczepnego do rubryki
    nr 94 np. 1 grosz.
    --

    Sławomir Dąbrowski