  • Data: 2002-04-19 11:55:37
    Temat: Re: Re: ubezpieczenie samochodu a amortyzacja ????
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Apr 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:
    [...]
    >+ A moim zdaniem nie. OC nie stanowi niezbędnego elementu samochodu. Co
    >+ tam niezbędnego, w ogóle nie stanowi części samochodu. Poza tym

    No dobrze. A czym jest wobec tego ?
    (chodzi oczywiście o kontekst "mozna używać bez").
    Bo BIOS w moim PCcie to i owo stanowi, a jednak pewne
    "wartości niematerialne i prawne" mam obowiązek zaliczyć
    w skład zestawu (zakładając, że rzeczywiście w ów skład wchodzą).
    Z drugiej strony... Paliwa zatankowanego do 1. jazdy
    się do ŚT nie wlicza :), a jakby było z *wypozyczonym* (odpłatnie)
    oprogramowaniem pt. "system operacyjny" to też nie wiem !
    Może masz rację...

    >+ _wydaje_ mi się, że nie tyle obowiązuje zakaz poruszania się
    >+ samochodów bez OC ale nakaz posiadania OC, a to jest diametralna
    >+ różnica.

    tu masz absolutną rację - źle się wyraziłem :(
    (pojazd do jeżdżenia "tylko po placu" musi nie mieć homologacji zeby
    mógł nie mieć OC)

    Pozdrowienia, Gotfryd