  • Data: 2002-01-25 14:19:03
    Temat: Re: Re: Ryczałt na samochód
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jan 2002 08:12:05 +0100, "Cezary Farynowski"
    <c...@i...pl> wrote:

    >prywatnego

    >zwolnieniu

    >pojazdów
    >wysokości nie
    >kilometr
    >pieniężnego albo
    >ministra,
    >jest
    >pracownika

    >Być może, ale te odrębne przepisy wydane przez właściwego ministra
    >podobno straciły ważność.
    >Stąd na razie nikt nic nie wie :-)

    Zdania są podzielone.
    Artykuł 109 ust. 2 ustawy o trasporcie drogowym prawi: "
    2. Przepisy wydane na podstawie ustaw, o których mowa w ust. 1,
    zachowują moc do czasu wydania przepisów na podstawie niniejszej
    ustawy, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2002 r., o ile nie są
    sprzeczne z niniejszą ustawą."
    Problem jest bardzo prosty: wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie
    czy rozporządzenie jest czy nie jest sprzeczne z ustawą ;-)

    Sławomir Dąbrowski