  • Data: 2003-08-20 06:38:25
    Temat: Re: Re: Re: Konto firmowe - kiedy zgłaszać do US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Aug 2003, Budzik wrote:

    >+ Osobnik posiadający mail'a s...@s...com.pl [...]
    >+ > Art. 13. [ Obowiązki przedsiębiorcy ]
    >+ >
    >+ > 1. Przedsiębiorca jest obowiązany do:
    >+ > ........
    >+ > 2) zawiadomienia urzędu skarbowego, właściwego ze względu na podatek
    >+ > dochodowy, o posiadaniu rachunku bankowego związanego z wykonywaną
    >+ > działalnością gospodarczą [...]
    >+
    >+ A jaka to ustawa???

    :O ! :)
    Ustawa Prawo Działalności Gospodarczej. Obowiązuje wszystkich
    przedsiębiorców, w odróżnieniu od Ustawy Kodeks Spółek Handlowych...
    [...konta...]
    >+ No cóż, całe szczęcie że ja mam tylko dwa i to dość tanie :)

    :)

    [...]
    >+ OK, w takim razie chyba sam muszę szybko zrobić aktualizację do US, i
    >+ zawiadomić swoje banki o kontach posiadanych w inych bankach :(

    Nie "wszystkie o wszystkich", a "prowadzący główny rachunek"
    o innych i inne o nich :)
    Po prawdzie przy 2 bankach wychodzi na jedno... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)