  • Data: 2003-01-04 15:23:49
    Temat: Re: Re: Jak długo można wisieć ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jan 2003, Budzik wrote:

    >+ Osobnik posiadający mail'a e...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    [...]
    >+ > Moja znajoma zawiesiła działalność swojej firmy na czas nieokreślony.
    >+ > Czy on faktycznie może być nieokreślony ? czy nie ma jakiś ograniczeń ?
    [...]
    >+ Podobno jest teakie ograniczenie dla VATowców - 10 miesięcy ale nie wiem
    >+ jaka jest tego podstawa.

    Niedawno ktoś pytał to podawałem paragraf z ustawy o VAT.
    Ale IMHO nie chodzi o konieczność zapłacenia VATu od towarów
    handlowych "na stanie" (10 mies, art.6a) oraz utratę możliwości
    "odliczenia wiszącego VATu" (36 mies., nie chce mi się znów szukać).

    Pozostaje sprawa ZUSu, który "zawieszenia" nie przewiduje.

    pzdr, Gotfryd