  • Data: 2002-05-17 20:29:05
    Temat: Re: Re[2]: szkoła wyzsza w DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kwestia argumentacji ? Wg mnie nie ma szans na to, ze Twoja
    > argumentacja przejdzie podczas konsroli US.
    >
    > Tego rodzaju odliczenia robi sie podczas rozliczania sie z podatku
    od
    > dochodu uzyskanego w ubieglym roku. Jak zapewne wiesz, tylko 19%
    > wydatkowanej kwoty i nie wiecej niz 700 PLN. (pod warunkiem, ze
    > spelniasz granice wiekowe itp.) Innego wyjscia w tej sytuacji nie
    > widze.

    A od kiedy to koszty uzyskania przychodu są limitowane?
    Maddy ma rację. To kwestia argumentacji. To trudne
    (i z gruntu "podejrzane" :-)), ale
    mozliwe i wykonalne.
    Nie widzę przeszkód, żeby zajmując się czymś zawodowo,
    dokształcać/kształcić się w tym zakresie i zeby koszt tego kształcenia
    był KUP.

    CEZ