  • Data: 2003-09-20 20:41:32
    Temat: Re: Re[2]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gabriela" <g...@a...waw.pl> wrote in message
    news:557675626.20030920144426@access.waw.pl...
    > ponieważ otrzymuję je na konto ktore żona wykorzystuje tylko do
    > kontaktów z tą grupą.

    ROTFL :))))))))))))))

    może kolega/koleżanka poczyta trochę w sieci o automatach przeczesujących
    grupy dyskusyjne :)
    już nawet darmowe niusy onetu (niusy.onet.pl) proponują dodanie wstawki
    antyspamowej do adresu e-mail

    trzeba być naprawdę naiwnym, aby podawać na grupie jawnie adres i dziwić
    się, że otrzymuje się na ten adres tysiące spamu :))))

    aby była całkowita jasność
    proponuję, aby kolega/koleżanka w swoim programie pocztowym ( The Bat!
    (v1.60c) Personal) wpisała zamiast prawdziwego adresu e-mail wpisała
    g...@a...tOwaw.pl

    i jak już piszę o bezpieczeństwie, to proponuję również stosować firewalla -
    nawet jeśli to połączenie modemowe (pn152.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl) to
    będzie bezpieczniej - ja mam na firewallu ok 60 prób połączenia na porty
    135, 137 itp. w ciągu godziny - nikt nie chce się włamać, ale skanują to
    automaty i jak trafią na dziurę to właściciel takiego automatu buszuje po
    komputerze :)

    --
    pozdrawiam
    plusz