  • Data: 2009-08-06 20:02:21
    Temat: Re: Ratunku :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > 1. nie udzielam się, czasami wyrażam swoje zdanie

    to chyba jeszcze musisz wytłumaczyc róznice.

    > kto nie jest znami, ten jest przeciwko nam? to już chyba
    > przerabialiśmy parę razy w histori ludzkości.

    tak, oczywiscie, piszac powyzsze ponad to co zrozumiałes chciałem jeszcze
    dodac ze jestes gejem i zlodziejem.
    Masz jakis kompleks?

    > po drugi, odesłanie go po pomoc fachową jest chyba najlepsze oc można
    > mu doradzić.

    Nie rób z ludzi idiotów.
    Napisał wyraznie czego oczekuje a ty mówisz mu, ze tak naprawde chodziło mu
    o cos innego.
    Az taka mania wielkosci?