    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rachunek czy pragon? Pilne
    Date: Thu, 17 Jul 2008 12:47:57 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 12:40
    (autor ..::TOMI::..
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5n7jh$6ka$1@inews.gazeta.pl>):

    > Witam!
    > Prowadzę DG bez vat - zwolnienie podmiotowe. Posiadam kasę fiskalna.
    > Klientka, która zakupiła towar na allegro zażyczyła sobie imienny
    > rachunek. Czy mogę wystawić taki rachunek, czy oprócz tego nabić sprzedaż
    > na kasie i podpiąć paragon do rachunku?

    Nie możesz, a MUSISZ. Sprzedaż dla niefirm musi iść przez Kasię Fiszkalną
    obowiązkowo. Dla firm zaś może iść przez Kasię, więc możesz przyjąć zasadę,
    że alles przez kasię i już. Jak masz mało wystawianych rachunków, to to
    rozwiązanie idealne.

    > Czy też jak wystawię rachunek to
    > paragonu mam już nie drukowac? Biuro podatkowe do ktorego zadzwonilem
    > twierdzi, ze jezeli wystawiam rachunek to paragonu juz nie drukuje?

    Zmień biuro, bo te cię cygani :D

    --
    Tristan