  • Data: 2005-05-06 07:42:38
    Temat: Re: Pzu
    Od: Krisso <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maria napisał(a):
    > Chyba nie do tej grupy powinnam napisać, ale nie mogę znależć właściwej i
    > dlatego proszę o informację jeśli ktoś będzie wiedział, czy wszystko
    > przepadło jeśli zapomniałam w terminie opłacić składkę do PZU w ramach
    > ubezpieczenia " na życie"?

    nie sądzę... bardziej im zależy na wpłatach niż może się wydawać :)
    Wszystko oczywiście zależy od warunków umowy, ale z moich doświadczeń
    wynika, że są skłonni do wieelkich ustępstw byle kasa wpływala na rachunek.

    Sam miałem podobną polisę (u innego ubezpieczyciela wprawdzie) która
    szybko mi się znudziła i przestałem płacić, a było to jeszcze na etapie,
    że nie miałem czego odzyskiwać... i agenci zdwonili do mnie przez niemal
    rok, że jesli wpłacę składkę to będzie OK :)

    Tylko dobrowolne ubezpieczenie chorobowe w ZUS tak się brutalnie kończy
    z powodu opóźnienia.

    --
    Krisso