  • Data: 2009-01-31 12:02:16
    Temat: Re: Pytanie o OPP
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 11:19
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0901311117010.3524@quad>):

    > IMHO nie da się.

    No to po co wieszała subkonto w pokoju? Z niewiedzy?

    > Kasa musi iść do podmiotu będącego OPP i musi być wskazana
    > jego nazwa i tak dalej.

    No tak. Ale w ramach OPP ona ma swoje subkonto, które powiesiła w pokoju.

    > To że *ten podmiot* zechce skierować środki na rzecz określonej
    > osoby jest IMVHO jego (tego podmiotu) *dobrą wolą*.

    No. tylko skąd podmiot ma wiedzieć, że chciałbym konkretnie ją zasilić?

    > Jest,

    tzn?

    > ale Tristan nie ma danych OPP, więc... :)

    ke?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2