  • Data: 2003-01-23 22:07:16
    Temat: Re: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Od: Kiciek <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość od Jacek została zasymilowana
    news:b0pkgh$73d$1@news.tpi.pl

    > To sobie można wydrukować i włożyć w buty,żeby cieplej było.Innego
    > pożytku z tego nie widzę.

    Jezeli strona Rzadowa Ministerstwa Finansow panstwa prawa jest
    niewiarygodna to co jest ?

    > p.o. Dyrektora Biura Prasowego Ministerstwa Finansów -a cóż to za
    > persona? A jak przestanie być p.o. to co?

    No wlasnie - co ?

    > Prostować to on może,ale pręt zbrojeniowy który należałoby całemu
    > ministerstwu wsadzić w wiadomą część ciała-w dodatku podgrzany do koloru
    > z poprzedniej epoki.Na takie potraktowanie zasługują także ci co
    > wymyślają takie rebusy

    Wymyslali, wymyslaja i beda wymyslac.

    Jeszcze mam pytanie odnosnie tematu. Dyskusja sie toczy w 2 watkach, ale
    zpytam tutaj:

    Mowimy tutaj o art 5a PDOF i art 13 PDOF?

    Tam jest wspomniane o umowach zlecenie i o dzielo.
    Co jest w przypadku kiedy:

    1.Swiadcze uslugi dla firm na podstawie umowy o wspolprace. Nie
    swiadcze uslug dla ludnosci.
    2.Swiadcze uslugi dla firm nie majac zadnych umow. Nie swiadcze uslug
    dla ludnosci.

    --
    Pozdrowienia. Kiciek.
    Jak masz watpliwosci to klam.