    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przepisanie telefonu na DG
    Date: Fri, 29 Apr 2005 17:18:50 +0200

    Dorzuce 3 grosze...

    Wlasciwie to zalezy jak duzo masz dzwonic. Ja np. mam i stacjonarke i
    komorczaka. I zrobilem tak, ze stacjonarka jest, zeby nie bylo, ze nie
    ma, ze firma ma komorki tylko. Klienci czasem wola dzwonic na
    stacjonarke, bo taniej. Tam mam socjalny, bo wlasciwnie nie dzwonie...
    Wiec telefon zostal prywatny. 26 zlotych nie bede wrzucal w koszta, bo
    to licho a n i koszta...

    A komorczak jest na firme, mam abonament ktory wystarcza an obdzwonienie
    wszystkich, w sumie i tak ponizej 100 zlotych. Wrzucam w koszty i juz.

    Pozdr