  • Data: 2002-09-10 10:38:02
    Temat: Re: Przepisanie Mieszkania
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Gorczak" <m...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:alkchu$6bc$1@news2.tpi.pl...
    > Witam wszystkich,
    >

    > Rodzice zamierzają przepisać na mnie mieszkanie. Czy z związku z tym będę
    > musiał zapłacić jakiś podatek itd.?

    Zadna to pomoc, ale najlepiej bedzie jak zadzwonisz do swojego US i sie
    dowiesz.
    Zadna trudnosc a bez problemu udziela Ci tej informacji.

    blower
    ps
    a najlepiej jest wlasnie dzwonic, bo kazdy urzad skarbowy interpretuje
    paragrafy ciut
    inaczej i inaczej to widzi :-)
    przed godzina dzwonilem do trzech US dowiadujac sie o pewna sprawe i kazdy
    to widzial inaczej
    oczywiscie zrobie to tak jak widzi to moj "ukochany" US