  • Data: 2002-11-26 20:40:21
    Temat: Re: Przekaz elektroniczny ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Roman Miler napisał:
    > Jak wygląda sprawa elektronicznego przekazu dokumentów w przypadku biur
    > księgowych.Czy każdy płatnik musi wystąpić o rejestrację do do punktu
    > rejestracyjnego osobiście? Jak to wygłąda w przypadku gdy biuro prowadzi np.
    > 30 płatników? czy dla każdego trzeba osobno generować wniosek rejestrację
    > WO1?
    > Czy ktoś to już prerabiał?
    Przerabiałam. Można przesyłać dokumenty klientów jednym kluczem wydanym
    na biuro. Trzeba tylko zgłosic biuro jak jednostke prowadząca księgi
    rachunkowe danej firmy - druki ZPA lub ZFA, i wtedy nie trzeba wyrabiac
    oddzielnego klucza dla kazdego klienta. U mnie to działa od ok. pół roku.
    Trzeba tez uwazac żeby sie nie pogubic w potwierdzeniach - nie ma na
    nich nazwy przesłanego pliku tylko identyfikator potwierdzenia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl