  • Data: 2006-01-11 17:55:30
    Temat: Re: Przegapilem przekroczenie progu VAT...
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t wrote:

    > Wie chyba taki algorytm jest prawidlowy:
    > 1. wyliczam odsetki i wplacam na konto US podatek+odsetki

    Witam,
    Na razie nie ma mowy o odsetkach, bo jest jeszcze czas do 25 stycznia,
    żeby zapłacić vat za grudzień. Te 3000, o których mowa, stają się kwotą
    brutto, od której należy wyliczyć (i zapłacić podatek). Nie wiem
    natomiast, czy w momencie przekroczenia nie należało tego w jakis sposób
    zgłosić do US i jak zostanie potraktowane zgłoszenie po terminie...

    Pozdrawiam
    @