  • Data: 2012-12-24 09:15:19
    Temat: Re: Przedawnienie zobowiązań podatkowych
    Od: "poszukiwacz" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:kb47bu$3mb$1@dont-email.me...
    > nie, bo z chwilą śmierci nie powstaje obowiązek podatkowy.
    >
    > tenze powstaje dopiero po uprawomocnieniu sie postanowienia o nabyciu
    > spadku.

    No właśnie, jestem uratowany bo postanowienie o nabyciu spadku było
    uprawomocniło się w 1994 roku więc licząc 5 następnych pełnych lat 1995-1999
    to od początku 2000 roku moge twierdzić że zobowiązanie podatkowe nie
    powstaje. Gdybym, nie miał postanowienia o nabyciu spadku albo gdyby
    uprawomocniło się ono nie dawniej jak 5 lat temu to miałbym teraz niezły
    problem.