  • Data: 2006-09-23 10:36:33
    Temat: Re: Przedawnienie w sądzie pracy?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0609230850460.2212@athlon64...

    > Czyli dopóki sprawa jest w sądzie - "wisi" i ew. przedawnienie
    > zacznie
    > biec *na nowo* po wydaniu rozstrzygnięcia.

    A nie masz wrazenie, ze nalezalo by raczej szukac w ustawie o
    systemie ubezpieczen spolecznych? Tam jest wprost podany okres
    przedawnienia 10-letni. Nie wiem czy sa sprecyzowane zasady
    przerywania i zawieszania jego biegu. O ile nie ma to tez nie wiem
    czy kc nalezy zastosowac, bo niby zasady postepowania cywilnego
    sie czesciowo stosuja, ale nie znam sie na tyle zeby wiedziec, czy
    to jest normalne postepowanie cywilne przed tymi calymi sadami
    pracy i ubezpieczen

    marekz