eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProste pytania - Oprogramowanie i nie tylko - ewidencjonowanie zakupu i opodatkowanie › Re: Proste pytania - Oprogramowanie i nie tylko - ewidencjonowanie zakupu i opodatkowanie
  • Data: 2004-01-13 15:44:07
    Temat: Re: Proste pytania - Oprogramowanie i nie tylko - ewidencjonowanie zakupu i opodatkowanie
    Od: a <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Owszem, owszem - ale nie całe podatki :)
    > VAT odliczyłeś... a reszta "poszła w KUP" zmniejszając dochodowy :)

    > Od ŚT podatku dochodowego przy zamykaniu się NIE PŁACI (dopiero
    > ew. przy sprzedaży !).

    Ja nic nie zmniejszam w dochodowym - nie mam KPiR i nie mam odliczeń od
    dochodowego poza ZUS oraz tylko VAT przy zakupie odtrącić mogę od swojej
    sprzedaży i nic więcej.
    I się pytam co zrobić przy likwidacji z tym,co kupie(nic nie chce
    sprzedawać bo to kupuje sobie przy działalności jak dla siebie). To czy
    w takiej sytuacji musze płacić dochodowy za oprogramowanie i sprzęt
    który mi zostanie , a sobie go dalej bym używał prywatnie ( VAT z tych
    rzeczy odliczyłem przy zakupie od VATu ze sprzedaży swoich usług).