    From: "Marcin" <brak_Maila@brak_Maila.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do fakturowwania
    Date: Tue, 24 Mar 2009 10:21:08 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4fa5.000001b3.49c4bfd8@newsgate.onet.pl...
    > Poszukuję jakiegoś niedroegiego lub free programu do fakturowania. Sprawa
    > niby
    > prosta, oferta rynkuj est bardzo duża, gdyby nie jeden wymóg: musze mieć
    > dużo
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten
    > mój
    > news.... Może mi ktoś coś poradzić ?
    > Marek
    >
    > --

    Witam

    proponuje program Smart. Domyślnie pozycja faktury może mieć 255 znaków ale
    w tym przypadku można zdefiniować parametr pozycji sprzedaży po tytułem Opis
    jako pole typu Memo (tego typu pole moze mieć dowolną długość). Następnie
    można skonfigurować wydruk faktury aby zamiast domyślnej nazwy pozycji
    faktury pokazywała w to miejsce opis.
    Program do pobrania ze strony: http://www.smart-system.pl
    Wersja testowa do 100 dokumentów sprzedaży lub magazynowych.
    W twoim przypadku jeśli tylko nie bedziesz prowadził magazynu to koszt
    zakupu = 100 zł netto więc nie wiele.

    Pozdrawiam
    Marcin