  • Data: 2006-03-01 16:40:52
    Temat: Re: Program do PIT za 2004 rok - POMOCY
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "clip" <c...@y...com> napisal w wiadomosci
    news:1141220004.010691.13000@i40g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    Witam,

    Czy ktos wie jaki program do rozliczania PITow zapisuje pliki w
    formacie *.DPIT?

    W zeszlym roku rozliczalem PITY przy pomocy jakiegos programu z sieci,
    po awarii komputera zostaly mi tylko zapisane rozliczenia (z backup'u)
    nie mam natomiast programu zeby je otworzyc a pilnie potrzebuje je
    wydrukowac. Programy z WP.PL czy z PITY.PL nie otwieraja tych plików.

    Z gory dziekuje za pomoc

    Clip
    Moze ten program:
    http://www.idg.pl/ftp/pc_5332/PITY.2004.1.2.html