eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProgram Platnik odblokowanieRe: Program Platnik odblokowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "dexth" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program Platnik odblokowanie
    Date: Tue, 16 Dec 2008 08:55:02 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <gi7ncf$4gn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gi6693$4nl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gi6fso$ntq$2@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.przyrow2.gre.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1229414607 4631 212.244.248.2 (16 Dec 2008
    08:03:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Dec 2008 08:03:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:205130
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gi6fso$ntq$2@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 grudzień 2008 19:03
    > (autor dexth
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gi6693$4nl$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
    >
    >> Wysyłałem dokumenty do Zus i nie zauwazylem, ze mam wcisniety Caps Lock.
    >> Po kilku nieudanych probach dopiero sie o tym zorientowalem. Wylaczylem
    >> Caps Lock i dalej nie moge wyslac. Okazuje sie, ze wystapil blad windows
    >> numer jakis tam, bo byly proby wyslania przy uzyciu zlego hasla i dostep
    >> zostal zablokowany. Tak o opisie tego bledu pisze z "glowy", ale taki
    >> jest
    >> sens komunikatu.
    >
    > Zablokowałeś sobie PIN do karty.
    >
    >> Czy ktos moze mial podobny przypadek? A moze ktos podpowie co teraz
    >> robic?
    >
    > Uruchomić program narzędziowy do karty i przy pomocy PUK zresetować numer
    > PIN. Tylko tym razem się nie pomyl, bo zablokowanie PUK skutkuje
    > wyrzuceniem karty do kosza i zakupem nowego certyfikatu.
    >
    > Całość blokady nie ma nic wspólnego z Płatnikiem.


    Ja tego sam nie chyba nie zrobie. A gdzie jest ten "program narrzedziowy do
    karty"? Czy to jest w Platniku?

    pozdr dexth


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1