  • Data: 2008-12-16 12:25:46
    Temat: Re: Program Platnik odblokowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 grudzień 2008 08:55
    (autor dexth
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gi7ncf$4gn$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ja tego sam nie chyba nie zrobie. A gdzie jest ten "program narrzedziowy
    > do karty"? Czy to jest w Platniku?

    Nie w płatniku. Pisałem, że blokada nie ma z Płatnikiem nic wspólnego.
    Program zależy od dostawcy karty. piszesz niżej, że znalazłeś, ale
    uzupełniam dla potomności :D To o czym piszesz jest w kartach Unizeto. W
    innych może być inny.

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.