  • Data: 2007-07-02 08:34:25
    Temat: Re: Produkcja
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Jul 2007 09:17:48 +0200, Jan Konieczny napisał(a):

    > Prowadze dzialalnosc jednososobowa KPiR VAT, 2 lata temu zmienialem wpis do
    > ewidencji i wpisalem naprawe komputerow lecz nie wpisalem produkcji. Skladam
    > i soprzedaje komputery. Co mi grozi bez wpisu, co powinienem zrobic teraz?

    a sprzedając co wpisujesz na fakturze?
    Zestaw komputerowy, czy też wymieniasz wszystkie części składowe?

    Bo co do tego, że to jest produkcja (Gotfryd ;)) to nie ma wątpliwości.

    Ale gdybyś sprzedawał to nie w zestawie, to sprawa byłaby "jakoś" do
    uratowania.
    Poza tym, czy "produkując" zestawy komputerowe pamiętałeś, żeby wpisać się
    do rejestru Wprowadzających na rynek sprzęt? ;>
    Wiąże się to z dodatkowymi obciążeniami typu finansowego (1,80 zł za kg
    wprowadzonego sprzętu) oraz sprawozdawczego - kwartalne informacje bodajże
    do urzędu marszałkowskiego.
    Ale to mogę sprawdzić, gdybyś chciał się czegoś bliżej dowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna