  • Data: 2007-07-02 19:08:27
    Temat: Re: Produkcja
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Jul 2007 20:18:53 +0200, Siarra napisał(a):

    > Firma składająca komputery nie musi być firmą "wprowadzającą". Opłatę za
    > wprowadzenie powinien wnieść importer/dystrybutor. Jeśli przedsiębiorca
    > upewni się, że jego dostawcy są "wprowadzającymi" wystarczy, że
    > zarejestruje się jako "zbierający".

    Ej... poczekaj troszkę, bo to zależy CO ta firma wprowadza ;)
    Jeśli firma wprowadza części (producent, importer), a Jan "produkuje"
    komputer, to on wprowadza go na rynek, ot i co!

    Można jak Marek proponuje "olać" temat, ale nie da się ukryć, że obowiązek
    jest.
    Byłoby inaczej, gdyby Jan kupował komputery i potem je sprzedawał nie
    "składając" po drodze.

    Ale ja nie mam monopolu na rację, to tylko IMHO :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna