    From: "Jano" <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problemow z platnikiem ciag dalszy
    Date: Tue, 3 Aug 2004 08:47:22 +0200
    Sender: k...@o...pl@81.15.198.138

    Użytkownik "calexico" <c...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:cem1nv$b52$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przeszukujac internet natrafilem na kolejne możliwe rozwiazanie mojego
    > problemu. Zamiana mdac 2.8 na wersje 2.7.
    > Postępuję zgodnie ze znalezionym opisem - niestety windows dochodzi do
    > momentu w ktorym stwierdza ze mdac jest
    > niezbedny do prawidlowego funkcjonowania aplikacji sql
    > co prawda daje mi mozliwosc "jezeli nadal chcesz odistalowac to kliknij
    > dalej" ale tylko teoretycznie bo "dalej" jest nieaktywne.
    > Ktos wie moze jak to odinstalowac?? Próbowałem tez po prostu
    zaonstalowac
    > 2.7 ale zaraz po instalacji wywala bład i jak sprawdzam wersje to dalej
> [...]

    Przerabiałem to ale nie za bardzo pamiętam. Zaindtalowanie 2.7 na 2.8 nic
    nie zmienia. Instalacja przebiega prawidłowo ale dalej jest 2.8 (a problem
    masz zapewne z wywalaniem się PP po drukowaniu).

    pogooglaj - jest programik do usuwania DAO2.8 a potem zrób po bożemu -
    najlepiej rozpocząć od zainstalowania platnika
    w wersji 5.(może być na innej bazie) razem z DAO2.7 - następnie
    przedłużenie hasła - PP6, poprawka SP1. - PP6.2 i poprawka do 6.2 a
    następnie wrócić do starej bazy.

    Jak nie znajdziesz to napisz "jsklorz at kwsa dot pl" - poszukam ale mam
    ten programik chyba w innej firmie gdzie właśnie trenowałem ten przypadek
    z płatnikiem (na nowym kompie zainstalowalem od razu 6.2 - niestety)

    Pozdr
    Janusz Sklorz