  • Data: 2003-09-19 11:04:52
    Temat: Re: Problem z wyksięgowaniem ŚT i w ogóle.
    Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkekep$ked$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie ciekawy temat. widze, ze masz w tym jakies doswiadczenie.
    > Przyklad mam fakture z 10-01-2003 i z ta data odliczylem VAT. We wrzesniu
    > zorientowalem sie, ze faktyre diabel nakryl ogonem. Prosze o wystawienie
    > duplikatu. Duplikat mam z data 10-09-2003. Czy mam prawo z takiego
    duplikatu
    > odliczyc VAT w styczniu? Dla uproszczenia dodam ze daty wystawienia sa
    > datami otrzymania.
    >
    > Adam

    Fakty są takie:

    Na oryginale (mam tylko ksero) są trzy daty:
    Data wystawienia 30.04.03
    Data sprzedaży 30.04.03.
    Data wydruku 30.04.03

    A na duplikacie, też trzy daty:
    Data wystawienia 30.04.03
    Data sprzedaży 30.04.03.
    Data wydruku 17.09.03

    Obie daty wystawienia są takie same, a więc z kwietnia, różne są tylko daty
    wydruku.

    Tomek