  • Data: 2004-11-12 22:16:01
    Temat: Re: Problem z Krukiem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Nov 2004, Szejas wrote:
    [...]
    > + > Jakby jakakolwiek cena NOMu była wyższa niż w TPSA to rację
    > + > miałbyś niewątpliwą.
    > +
    > + To Twoja nadintenpretacja. Czy - jeśli sprzedaję bułki taniej mam prawo żądać
    > + żeby wszyscy u mnie je kupowali?

    ŻĄDAĆ raczej nie. Ale:

    > + Wieszać ludziom bułki na klamkach ich domów,
    > + a później straszyć sądem że niezapłacili za nie.

    To już lepiej.
    I tylko wtedy jeśli wzięli i zjedli :> - jak NIE wzięli to przecież
    nie ma o co się szarpać :]
    A chodzi o to iż większości wszystkie poszkodowane bidulki to WZIĘŁY :)

    > + > IMO - jak chce zapłacić - płaci NOMowi. Wyłącznie.
    > + > A jak korzystał to powinien zapłacić :]
    > + > Z twierdzącymi inaczej nie należy prowadzić interesów :>
    > +
    > + Zgadzam się. Uczciwy powinien zapłacić, mimo że jest kryty w polskim prawie

    Ano !

    > + Tylko sądzę że w przypadku teściowej Mariusza mieć
    > + 450 PLN, a ich nie mieć jest różnicą.

    Tu jest sprawa raczej czy tyle rzeczywiście "natrzaskała".
    Bo jak nie - no to wręcz należy :> skorzystać ze "swoistej drogi
    reklamacyjnej" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)