  • Data: 2004-11-12 14:04:42
    Temat: Re: Problem z Krukiem
    Od: Szejas <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jakby jakakolwiek cena NOMu była wyższa niż w TPSA to rację
    > miałbyś niewątpliwą.

    To Twoja nadintenpretacja. Czy - jeśli sprzedaję bułki taniej mam prawo
    żądać żeby wszyscy u mnie je kupowali? Wieszać ludziom bułki na klamkach
    ich domów, a później straszyć sądem że niezapłacili za nie.

    > IMO - jak chce zapłacić - płaci NOMowi. Wyłącznie.
    > A jak korzystał to powinien zapłacić :]
    > Z twierdzącymi inaczej nie należy prowadzić interesów :>

    Zgadzam się. Uczciwy powinien zapłacić, mimo że jest kryty w polskim
    prawie w przypadku gdy nie zapłaci. Tylko sądzę że w przypadku teściowej
    Mariusza mieć 450 PLN, a ich nie mieć jest różnicą.

    > A NOMowi zapłaciłem.

    też zapłaciłem, ale głównie z powodu nienawiści do TePsY.