    From: eLeM <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Allegro
    Date: Sat, 28 Jan 2006 17:10:19 +0100

    Hikikomori San napisał(a):

    > No tak. Ale to na wykonanie dziela mozna. Czyli na wykonanie programu. W
    > tej sytuackji progream jest wykonany. I umowa obejmuje tylko
    > posrednictwo - sprzedaz.

    > No bo tak sie robi.

    > No ale na jakiej podstawie? Skad wiesz, ze taki a nie inny? A co z VAT?

    > Ale na jakiej podstawie? Bo podatek odprowadza sie na bazie "papiera"
    > ktory sie tamze sklada. Firmy (DG) skladaja VAT-7 i PIT-5/L (albo sam
    > PIT-5/L). Od umow cywilnoprawnych tez jest druczek. Z reszta przelewu
    > tez nie wykonasz nie zaznaczywszy do jakiego on jest formularza... Nie
> [...]
    Witam...

    Co do szczegółów to mogępowiedzieć że wstępnie się zorientowałem i
    sprzedaż wynosiłaby przynajmniej 1 egzemplarz dziennie przy sumie za
    pojedyńczą sztukę 10PLN + 5PLN za przesyłke.

    Moglibyście Mi powiedzieć Co dokładnie musiał bym zrobić aby to
    sprzedawać ?? Gdzieś się zarejestrować jakoś spisywać liste sprzedarzy,
    gdzie się rozliczać?? Zaznaczyć chciałem jeszcze tylko to że jestem
    studentem.

    Pozdrawiam...
    eLeM