  • Data: 2002-05-02 10:52:07
    Temat: Re: Prawidłowy program do KPiR
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest chyba w ustawie o rachunkowosci...
    > Artur Zawadzki a...@p...onet.pl

    chyba ?
    Nie ma nic takiego.
    Wszystko to wymysły bazujące prawdopodobnie na jakimś znanym programie.
    W Ustawie występuje opis pewnych zasad dotyczących np. wykonywania wydruków,
    przechowywania kopii, ale nie to co jest wyżej wyszczególnione.
    Mam wielką prośbę: bardzo proszę przez chwilę zapomnieć o tym co się wie
    i po prostu przeczytać wybrane rozdziały ustawy. Warto.

    Pozdrawiam
    Piotr