  • Data: 2002-11-28 23:49:44
    Temat: Re: Prawa autorskie w umowie o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Nov 2002, Perfekt wrote:

    >+ Można dodać taką formułkę: Wykonawca dzieła przekauje na Zamawiającego
    >+ wszelkie prawa autorskie związane z wykonanym dziełem

    wKF: nie dałoby się załatwić odpowiadania pod cytatem ? ;)

    >+ Użytkownik "Dorota Wozniak" <d...@b...com.pl> napisał [...]
    >+ > Jakie sformułowanie należałoby zawrzeć
    >+ > w umowie o dzieło (przedmiotem umowy jest projekt
    >+ > i wykonanie witryny internetowej)żeby była jasność
    >+ > co do praw autorskich (koszty uzyskania przychodu 50%)?

    Ja tam jeszcze dodawałem że "wdrożenie i inne prace
    inżynierskie nie wchodzą w zakres umowy" - IMHO
    uruchomienie przez dopilnowanie np. wprowadzenia danych
    do bazy może wzbudzać wątpliwości.
    Wiem, czepiam się drobiazgów, ale formalnie...
    Co do "skuteczności KC" się zgadzam :) (z Perfektką,
    jeśli się nie mylę :))

    Pozdrowienia, Gotfryd